HTML

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménytelenséggel

Ez a blog semmilyen célt nem szolgál, csak a le nem vezetett hülyeségem publikálom! Bortbúzátmilkacsokit!

Friss topikok

  • MetalBogyó: Nem hallgatok Hobot, talán én vagyok műveletlen, de életemben nem hallottam még a számot :( (2011.03.22. 16:26) 6-3 és a 2-1! - Sport az élet!
  • MetalBogyó: egyetértek :) Kicsit elkéstem, de most a html ismereteimmel lehet újra hozzáfogok a bloghoz :) (2011.03.22. 16:24) Rock is not Dead! - A rocker

Linkblog

Bemutatkozás, és a többi.

MetalBogyó 2010.08.09. 22:01

Üdv emberek!

Én MetalBogyó vagyok. A nevet a barátnőm ragasztotta rám, tekintve, imádom a metált, és a bogyó...hát ez már az ő titka marad. Aztán, mivel más nem jutott eszembe, Bogyó névvel regisztráltam pár helyre, végül itt kötöttem ki, MetalBogyóként. Aztán meg, nekem tetszik.

A következő, amit erről a blogról akarok írni. Semmilyen konkrét témája nincsen, viszont vannak elképzeléseim. Zenekarokat mutatok be, hol írásban, hol pedig csak egy-két számot, az utóbbi gyakoribb lesz. Sport eseményekkel is foglalkozok, kézenfekvő téma. 

Tehát miért vágtam bele? mert sok a szabadidőm, és ha valamit, bármit meg akarok osztani, így a legkönnyebb. 14 éves vagyok, szeptemberben megyek középiskolába, a Stromfeld Aurél Gépészeti...Szakközépbe, nulladik angol szakra, Salgótarjánba. CNC programozónak készülök, emellett regényíró szeretnék lenni.

Mint nevemből kiderül, főleg a metal, a heavy metal, és a rock zenét részesítem előnyben, helyet kap még emellett a punk is, kis részben, valamint az angol Oi!. 

Azt hiszem ennyi elég is kezdésnek, a cikkeket kedvtől függően publlikálom. 

Bortbúzátmilkacsokit! Ja, és ez a köszönés? MSN-en alakult ki, aztán ezt használom.

Sziasztok

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metalbogyo.blog.hu/api/trackback/id/tr22210479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása