HTML

Ki itt belépsz, hagyj fel minden reménytelenséggel

Ez a blog semmilyen célt nem szolgál, csak a le nem vezetett hülyeségem publikálom! Bortbúzátmilkacsokit!

Friss topikok

  • MetalBogyó: Nem hallgatok Hobot, talán én vagyok műveletlen, de életemben nem hallottam még a számot :( (2011.03.22. 16:26) 6-3 és a 2-1! - Sport az élet!
  • MetalBogyó: egyetértek :) Kicsit elkéstem, de most a html ismereteimmel lehet újra hozzáfogok a bloghoz :) (2011.03.22. 16:24) Rock is not Dead! - A rocker

Linkblog

Kényszerszünet és visszatérés

MetalBogyó 2010.09.01. 15:07

Szevasztok Embörök!

Elég furán sikerült a blog indulása, rögtön egy kényszerű szünet, ugyanis elromlott az internetem.

De túléltem, legalábbis azt hiszem. Remélem. Még szép, hogy túléltem! És eljött az iskola is. Most kezdem a kilencedik évet gólyaként a GéT-ben, és elég fura évem lesz. És hosszú is. Heti 15 óra angol, mindenféle programok. Szóval nem fogok rendszert csinálni a posztokból, életjelet küldök néha. De a napokban kikerül egy poszt, illetve egy Zene Blokk. Azt hiszem, ez a Zene Blokk lesz a legrendszeresebb dolog, ugyanis ezt a legegyszerűbb megcsinálni.

Talán még írok egy keveset a hobbimról, ha lesz hozzá erőm. Mindenesetre, Erőt, Egészséget, Bortbúzátmilkacsokit, sikeres tanévet.

Ahoy!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://metalbogyo.blog.hu/api/trackback/id/tr52264512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása